Задачи и функции

Мэта: Стварэнне ўмоў для павышэнне якасці адукацыйнага працэсу праз эфектыўнае выкарыстанне кантрольна-ацэначнай дзейнасці  на вучэбных занятках, раскрыццё індывідуальных асаблівасцей праз эфектыўную арганізацыю адукацыйнага і выхаваўчага працэсаў.

         Задачы:

  1. Павышаць  якасць  адукацыйнага працэсу праз:

         стварэнне спрыяльных умоў для выяўлення, развіцця, падтрымкі адораных і таленавітых навучэнцаў;

эфектыўнае выкарыстанне кантрольна-ацэначнай дзейнасці  на вучэбных занятках;

абагульненне і распаўсюджванне перадавога педагагічнага вопыту;

  1. Павышаць узровень выхаванасці праз:  

актывізацыю  прафілактычнай работы па папярэджанні супрацьпраўных паводзін непаўналетніх;

 фарміраванні ў вучняў і выхаванцаў навыкаў здаровага ладу жыцця, бяспечных і адказных паводзін;

фарміраванне патрыятызму, нацыянальнай самасвядомасці, каштоўнасных адносін да гістарычнага мінулага сваёй Радзімы;

удасканаленне работы па ўзаемадзеянні і супрацоўніцтве сям'і і школы;

 Стварыць умовы для захавання здароўя вучняў і выхаванцаў  праз:

          выкананне комплекса мер па забеспячэнні бяспечных і здароўезберагальных умоў пры арганізацыі адукацыйнага і выхаваўчага працэсу;

         якасную рэалізацыю праекта па фарміраванні станоўчага іміджу ўстановы адукацыі, як школы творчага дызайну.

Павышаць узровень прафесійных кампетэнцый педагогаў за кошт:

павышэння катэгарыйнага ўзроўню, наведвання павышэння кваліфікацыі, семінараў, вебінараў, адкрытых урокаў, майстар – класаў,  самаадукацыі;

Стварыць умовы для захавання матэрыяльна – тэхнічнай базы  праз: актывізацыю работы па развіццю  пазабюджэтнай дзейнасці.